PinkyOnline
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
PinkyOnline

Vi är ett svenskt CSGO community.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Admin ansökan//Kanelbullen<3

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Admin ansökan//Kanelbullen<3 Empty Admin ansökan//Kanelbullen<3 ons sep 23, 2015 7:40 pm

Kanelbullen



Hej,

Ditt riktiga namn: Marcus  Very Happy

Ålder: Vad heter du ingame?: 15 år och i game heter jag Kanelbulle<3

Länk till din steam profil: (Skickade till gäri)

Har du en mikrofon som funkar? min mick funkar utmärkt Very Happy

Har du några tidigare erfarenheter som admin?: Har varit admin på olika spel osv, men aldrig på cs go, Men eftersom jag har varit admin  på ganska många olika spel så vet jag hur en admin ska bete sig osv Very Happy, har väl sagt saker förut som man igentligen inte menar och så, men om jag nu blir admin så kommer jag värkligen ta det seriöst Smile

Varför ska vi ta in just dig som admin?: Är en skön kille som älskar köra mg Very Happy, är kanske lite för mycket inne på just den här servern, men tycker de e skit kul och älskar att köra på den Very Happy
Är väl ganska omtyckt, vet iallafall ingen som inte gillar mig Razz, e väldigt mycket inne på servern och känner många Smile

Hur länge har du spelat på vår server?: Oj, vet faktiskt inte, lite för mycket antagligen Very Happy, varje dag efter jag kommer från skolan så sätter ja mig väll ner o loggar in på servern Smile, är väldigt mycket inne på kvällarna och helgerna Very Happy

Övrigt: Kanske har sagt saker som man kanske inte skulle sagt när man väl tänker efter, men igentligen vill jag bara att alla ska ha kul och trivas på server Smile

Vill också säga att Pifferino och Amanda är väldigt bra adminstratörer Very Happy bounce

2Admin ansökan//Kanelbullen<3 Empty Sv: Admin ansökan//Kanelbullen<3 lör sep 26, 2015 4:45 pm

Admin

Admin
Admin

+Mycket fin ansökan
Lite för mycket Laughing Razz

stanna aktiv i servern så kommer jag med svar

https://pinkyonline.swedishforum.se

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet