PinkyOnline
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
PinkyOnline

Vi är ett svenskt CSGO community.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Ny admin ansökan//Chilenaren

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Ny admin ansökan//Chilenaren Empty Ny admin ansökan//Chilenaren mån okt 05, 2015 11:29 am

Chilenaren




Förlår för den tidigare oseriösa ansökan men jag gör om o gör rätt




Ditt riktiga namn:Bastian

Ålder:17 snart 18
Vad heter du ingame?:

Steamid: http:// steamcommunity.com/profiles/76561198145232301/

Har du en mikrofon som funkar?Jajamen:)

Har du några tidigare erfarenheter som admin?: Jag har tidigare erfarenhet som admin eller om man ska kalla det ''member'' jag var ju member ett tag på eran server men jag blev av med den lagom till skolstarten det va för att jag va inaktiv men hade mycket skola ibörjan , men ligger bra till i alla ämnen så behöver inte plugga så mkt hemma nu vilket betyder att jag kan lägga mer tid på eran server.

Varför ska vi ta in just dig som admin?: Som sagt har tidigare erfarenhet, Jag tyckte jag skötte mig bra som member, så jag tycker ni kan ge mig en andra chans så kan jag bevisa att jag kan va aktiv på servern och göra ett bra jobb o hålla servern ren från dessa människor som försöker förstöra

Hur länge har du spelat på vår server?: Jag kom in dagen efter servern hade öppnat ni jobbade på mycket med servern fixade maps o plugins o vi ser ju idag att det har gått bra för servern

Övrigt: Ja som sagt är 17 år snart 18 lirar mycket cs och fotboll på min fritid , lägger kanske 5-6 timmar om dagen framför cs 2-3 timmar är på Pinky servern, Jag tycker jag skulle passa bra bland ''admin teamet''

2Ny admin ansökan//Chilenaren Empty Sv: Ny admin ansökan//Chilenaren ons okt 07, 2015 8:08 pm

Admin

Admin
Admin

Du verkar inte ha läst min förra kommentar. " Nöjd dig med att vara en vanlig spelare"
Nekad och du får inte ansöka igen.

https://pinkyonline.swedishforum.se

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet